Sunet lägger ned supportfunktionen Café Connect

Support på webbmötesverktyget Adobe Connect ges av Learning Center, som utökat telefontiden på supporten till 08-15 på vardagar.

Det nationella nätverket Sunet har tidigare haft en supporttjänst för Adobe Connect som kallats för ”Café Connect”. Det var ett webbmötesrum där användare kunde få hjälp med att testa Adobe Connect och få svar på frågor. Nu har Sunet tyvärr beslutat att lägga ned denna tjänst.

Learning Center ger support på Adobe Connect
Learning Center ger fortsatt stöd och support kring webbmötesverktyget Adobe Connect här på Högskolan i Gävle. Vi har utökat våra telefontider och nås nu mellan kl 08-15 varje vardag.

Kontaktvägar till Learning Center:

E-post:

learningcenter@hig.se

Ärendesystem:

http://support.hig.se

Telefon:

026-64 87 00 (kl 08.00-15.00 på vardagar)


Publicerad av: Jenny Ericsson Sidansvarig: Veronica Liljeroth Sidan uppdaterades: 2018-02-16
Högskolan i Gävle
www.hig.se
Box 801 76 GÄVLE
026-64 85 00 (växel)